הרצף
במיתוג "הרצף" עוצבה זהות ייחודית לחברה חדשנית בתחום הקרמיקה, המגדירה מחדש את חוויית הרכישה. במקום להסתמך על מלאי חנויות, החברה יוצרת קשר עם כלל הספקים ומביאה את המבחר ישירות ללקוח, תוך התאמה אישית מושלמת. השפה הגרפית מדגישה סימטריה מוקפדת ותחושה של חיבור—כמו אריחים המשתלבים בהרמוניה בחלל. האייקון יוצר סידור אריחים בסגנון פישבון, המבטא סדר מדויק וחשיבה עיצובית עד לרמת הפרטים הקטנים. הגישה האסתטית מתוכננת בקפידה, עם עיצוב מינימליסטי על גבול ה-OCD, שמעניק ביטוי מקצועי מדויק ואמינות גבוהה. האם זה בכיוון שרצית? אפשר לכוון את הטון אחרת אם יש לך העדפה מסוימת!
הרצף-02
דילוג לתוכן